Günün Özlü Sözü

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Kara Dut

Mevsim geçmeden bir tutam kara dut yemeye ne dersiniz?Ben yedim hemde çok ,lezzetli bir meyve olmasının yanında çok da faydalı. Geçen hafta gittiğimiz bir köy gezisinde dut ağacı buldum ve bıkana kadar yedim desem. Bol bol da topladım üstelik. 

İşte size faydaları ,


-Karadut çok güçlü bir antioksidan içermektedir.Antioksidanlar da bağışıklık sistemini güçlendirir,kalbi koruyan ve yaşlanmayı geciktiren etkileri vardır.
-Karadut yorgunluk durumunda çok faydalı. Çünkü halsizliğe derman olurken, yorgunluğu da yok ediyor. Aynı zamanda uykusuzluğa da çare oluyor.
-Karadut kan basıncını düşürüyor, sindirim sistemindeki rahatsızlıkları da yok ediyor. Mide salgısını artırdığı tespit edilmiştir.
-Saçların ve özellikle de dişlerin güçlenmesi için mutlaka bol bol karadut tüketin. Saç ve diş dostu olarak biliniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder