Günün Özlü Sözü

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Fransız Kadınlar Niçin Kilo Almaz?

Geçenlerde okuduğum kitap üzerinde konuşmak istedim.Vakit buldukça bol bol okumaya çalışıyorum .Roman okumayı severim ,fakat kişisel gelişime faydalı kitaplar okuyorum daha çok .Bana değer katacak ,içinden ders çıkarabileceğim , birşeyler öğretecek kitapları seviyorum.
Bu kitabı okumamın nedeni ise aylardır diyet yapıyor olmam .Malum bayanların korkulu rüyası kilolar ,benimde aynı zamanda korkulu rüyam...
Uzun zamandır kilo problemi yaşıyordum alıp vermeler yiyecekler arasında git-geller vs... Bu sorunu kökten çözebileceğime inandığım diyetisyenimle tanıştım .Şimdi çok mutluyum .Aslında ideal kiloma indim sayılır ama ben biraz daha zorlayarak daha da vermek istiyorum. Bunu yaparken kararlı olmak ve sadece "sağlıklı besleniyorum"u düşünmek yeterli. Deneyin sizde keyif alacaksnız belki hiç tatmadığınız tatları tatma şansı yakalayacaksınız..
Birde bu kitabı tavsiye ediyorum. İçinde güzel cümleler ve öğütler barındıran ,üstelik çok çeşitli diyet yemek tariflerinin olduğu bir kitap..
Kitapla birlikte keyifli saatler geçirmeniz dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder